Na vijftien jaar in de horeca maakte ik de overstap naar de financiële wereld. Bij Hyppe kwam ik binnen als medewerker binnendienst. Inmiddels werk ik als verzekeringsadviseur, een rol waar ik geleidelijk in ben gegroeid. Met net wat meer affiniteit voor verzekeren dan voor hypotheken voelde dat als een logische stap.
Wat ik belangrijk vind in mijn werk? Helderheid. Klanten hoeven echt niet alles te weten over verzekeringen, daar zijn wij voor. Maar het moet wel begrijpelijk zijn. Dus leg ik het uit, stap voor stap, zonder vakjargon. Want als je snapt wat je afsluit, voel je je zekerder. En dat is precies het doel.
Leuk detail: jaren geleden sloot ik mijn eigen hypotheek af bij Hyppe. Toen ik later werd benaderd voor een functie, voelde dat meteen vertrouwd. Inmiddels weet ik hoe het is om aan beide kanten van de tafel te zitten, als klant én adviseur.
We werken hier met een klein en hecht team, waardoor de lijnen kort zijn en we snel kunnen schakelen. Of het nu gaat om een vraag, wijziging of aanvraag: we zorgen dat het goed én vlot geregeld wordt.